zondag 3 februari 2013

Fashion trends voorjaar 2013

Het is je vast niet ontgaan dat de pasteltintjes weer helemaal terug zijn. Snoeperige sorbetkleuren, just how we like it! 


Kleur
'Colorblocking' met pastelkleuren, pastel met nude tinten zoals licht beige, of pastel met een neon accent (bij voorkeur roze natuurlijk). Het kan allemaal!
Ook de combinatie van zwart en wit is populair. Ik ben blij dat dit jaar wederom in het teken van kleur staat. Ik hou van kleur! Schattige pastelkleurtjes waar ik het net over had, maar ook veel heldere kleuren. 

Transparante stoffen
Ook de trend van transparante stoffen en bloesjes blijft nog even. Leuk hoor, al ben ik niet helemaal hoteldebotel van deze trend. Zelf heb ik een aantal sheer bloesjes. Voor de winter vond ik het toch wel wat fris, maar gelukkig heb ik nog een witte in de kast hangen die ik aan kan in het voorjaar!


Patroon
Ook de patroontjes blijven nog even gezellig plakken. En er mogen gerust verschillende met elkaar gemixt worden!

(Gekleurde) metallics

Verder gaan we ook meer rechte, strakke lijnen zien in kleding, veel pakken, aziatische invloeden, streepjes, hoge tailles en als laatste... de document clutch! Ik hou hier echt van, heel gaaf!

Eigenlijk is er voor ieder wel wat wils: felle kleuren, zachte kleuren, zwart/wit, shine, drukke prints, streepjes, vrouwelijk en romantisch of rechte lijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen