zaterdag 9 februari 2013

Colorful hair

Zo gaaf vind ik dit. Ik zou het zelf alleen niet doen, omdat ik denk dat het niks voor mij is, en met extensions doe je dat ook minder snel omdat dat haar al op sterven na dood is (oké ik overdrijf een beetje). Anyways, het blijft leuk om naar te kijken!









Ik vind dit meisje net een zeemeermin, heel mooi.



Voor meer 'colorful hair' inspiration, klik op deze link!
Wat vinden jullie van die kleurtjes in je haar? Zou je het zelf ook willen, of heb je het wel eens laten doen? Ik heb ooit in een ver verleden knalroze haar gehad. Ik vond het best gaaf, maar dat was er ook snel weer uit. Verder heb ik nooit zoveel bijzonders gehad qua kleur in mijn haar. En jullie?

2 opmerkingen:

  1. IK VIND DIT GEWELDIG! Ooit heb ik zo'n mooie haarkleur. Ooit. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk om naar te kijken, maar ik zou het zelf niet durven!

    BeantwoordenVerwijderen