vrijdag 8 februari 2013

Blackstone wanna-haves

Ik vind dit zulke mooie en gave schoenen! Heel goedkoop zijn ze niet, maar daar mag je dan ook wel iets goeds voor verwachten. Ik zie ze veel op internet, maar weet iemand misschien waar ze ook in de winkel te koop zijn? Liefste Den Bosch of Utrecht of zo, want het is toch wel fijn om even te kunnen passen voordat je random iets gaat bestellen!




Normaal koop ik meestal schoenen van 25 euro, maar ik wil toch graag een keer iets beters aanschaffen. Dat probeer ik de laatste tijd zowieso wel wat meer te doen: minder kopen, maar wel betere en mooiere dingen kopen. Dat lukt lang niet altijd natuurlijk, want zo rijk ben ik niet, maar het kan geen kwaad om af en toe eens voor iets goeds te sparen. Zo wil ik van de zomer ook graag een iets betere zonnebril aanschaffen die niet na één zomer in puin ligt. Dat zeg ik nu allemaal wel leuk, maar eerst maar eens de rekeningen betalen en dan verder kijken!

1 opmerking:

  1. Die zijn super mooi! Ik wil ze ook al heel lang :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen