vrijdag 25 januari 2013

Weg van de kou, ik wil naar Curaçao!

Ik ben echt niet gemaakt voor de winter. Het liefste verhuis ik naar Curaçao of zo. Maar ja, dan zit je ook weer zo ver van je familie en vrienden hier. Ik zou er sowieso heel graag een keer heen willen. Sommige foto's zijn zo paradijselijk dat het bijna niet echt meer lijkt.
Zodra het kwik onder de 22 graden daalt vind ik het maar fris buiten, en ook binnen staat mijn verwarming meestal op 21 graden. En dan nog moet ik dikke truien, sjaals en dekentjes hebben om niet onderkoeld te raken. Nee, kou is niets voor mij. Als ik druk aan het schoonmaken ben krijg ik het met 21 ook wel warm trouwens hoor, maar als ik achter mijn laptop of achter de tv zit heb ik het onwijs snel koud.
Ook als ik bij anderen thuis kom of bijvoorbeeld op school irriteer ik me eraan dat het zo 'koud' is. Vaak probeer ik er enigszins rekening mee te houden, maar het nadeel is dat je er niet bepaald stylish uitziet in een berenvel. Zeker met feestjes vind ik dat wel een probleem. Ik probeer dan maar zoveel mogelijk laagjes aan te trekken en onder mijn broek nog een extra legging te doen. Mijn sjaal gaat bijna nooit af en ik drink de godganse dag thee. Voornamelijk omdat dat zo lekker warm is. Thuis sta ik ook de halve dag tegen de verwarming aangeplakt, haha. 
Damn dit klinkt echt idioot. Maar toch is het zo. Daarom vond ik het toch best een goed idee van mijzelf om naar een warm land te verhuizen. Zoals....juist, Curaçao dus. 

Laat ik dan maar beginnen met een vakantie te boeken, of ehh, daarvoor sparen althans. In de tussentijd zal ik mezelf warm moeten houden met deze prachtige foto's!
























Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen