donderdag 31 januari 2013

Wanna-haves Tally Weijl

Op de een of andere manier kan ik nooit zo goed slagen in de uitverkoop (oke, op vandaag na dan, ik heb een rugzak van o 'neill gekocht) op de 'oude' collectie ben ik uitgekeken en ik zit al helemaal met mijn hoofd bij het nieuwe seizoen. Ik heb alweer een hoop leuke dingetjes gezien in de winkel, onder andere bij de Tally Weijl. Kijk mee naar mijn wanna-haves!












Ik ben gek op die lieve pastelkleurtjes, het heeft een beetje een fifties vibe. Dat turquoise vind ik ook een mooie kleur, alleen staat het mij niet zo goed, daarom kan ik beter niet voor een top in die kleur kiezen, maar een broek zodat de kleur niet vlak bij mijn gezicht zit. Op die manier kan ik toch nog kleuren dragen die me eigenlijk niet zo mooi staan!



2 opmerkingen:

  1. Waar is die winkel dan te vinden =]?? Ik wil ook van die shorts <3!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ken je de Tally Weijl niet? In den bosch zit ie in de hinthamerstraat, maar er zijn meer fillialen in nederland. even googlen voor een bij jou in de buurt ;)

      Verwijderen