vrijdag 4 januari 2013

Vernieuwd assortiment Catrice

Catrice gaat binnenkort haar assortiment vernieuwen. Er komen maar liefst 59 nieuwe producten bij! Maar dat betekent helaas ook dat er afscheid genomen moet worden van een aantal  bestaande producten. Klik hier voor de volledige lijst.
Deze glossjes zijn onderdeel van het nieuwe assortiment. Maar ik wilde het eigenlijk gaan hebben over de producten uit het oude assortiment die weg gaan! Want er zijn een hoop mooie producten waar we afscheid van moeten gaan nemen eind deze maand. Reden genoeg dus om nog even gauw je slag te slaan! Ik ga morgen meteen kijken (damn, zaterdag bedenk ik me nu... gaat druk worden haha).

De producten die ik zelf nog even wil gaan inslaan:
De bruine gelliner. Waarom hij eruit gaat is mij een raadsel, maar de zwarte variant gaat er ook uit! Volgens mij zijn deze liners best populair maar goed. Er komt een mooi alternatief voor terug, namelijk een zwarte met gouden glittertjes erin. Pretty!

Naturally Pink heet deze gloss. Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat het wat meer wegheeft van peach. I love peach!

Ook deze kleur trok mijn aandacht: First Kiss. Een lieflijk zachtroze kleurtje.

Ook wilde ik even kijken naar deze eyeshadow base. Die van Essence schijnt sowieso erg goed te zijn, dus misschien haal ik die dan wel. 

Dat waren de producten die ik zelf nog even wil bekijken en eventueel in slaan. Gaan jullie nog kijken of er wat in te slaan valt of vind je het wel gezegend? Ik kan alvast wel verklappen dat de nieuwe collectie in ieder geval veel mooie producten bevat!


2 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe arssortiment!
    Neem je ook een kijkje op mijn blog ?
    http://myownparadises.blogspot.com
    Liefst ,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er wel mooi uit! Doe je mee aan mijn give-away? Je kunt een Essie-lakje winnen en een kruis armbandje! Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen