maandag 21 januari 2013

Update

Komende donderdag heb ik examen permanenten en watergolven. Het is 's ochtends vroeg in Utrecht, dus dat wordt nog wat. Mijn model en ik moeten met de trein en de bus, maar met dit weer zal alles wel vertraging hebben, en moeten we nóg vroeger vertrekken. Ik zal blij zijn als mijn examen achter de rug is. Ik hoop echt dat ik het haal, fingers crossed!


Ik had gisteren al 2 keer een filmpje opgenomen, maar die zijn allebei mislukt dus ik hoop dat ik morgen nog even de tijd vind om het wederom opnieuw te doen, anders zal het moeten wachten tot na donderdag! 
Zometeen gaan Rob en ik bij een poesje kijken in Breda. Ze zit in een pleeggezin en is nu denk ik 5 maandjes oud. Ik ben benieuwd! Alle kittens waar ik tot nu toe op gereageerd waren in no time weg. Het is geen kitten tijd, en dat merk je wel!
Ze heet Speedy, maar mocht ze bij ons komen krijgt ze wel een andere naam haha. We woorden het tot nu toe alleen nog niet eens over een naam, hebben jullie nog leuke ideetjes?

1 opmerking:

  1. Ik zou het katje misschien eerst moeten zien maar ik vind Muis altijd een hele leuke kattennaam. Of Wolf.
    Of als het een heel lief meissie is Lola.

    BeantwoordenVerwijderen