zondag 6 januari 2013

Uitslag visagie examen...

Eindelijk heb ik dan de uitslag van mijn praktijkexamen binnen! Na een aantal weekjes zweten kwam de verlossende brief met bijgevoegd certificaat... Ik heb gewoon een 9 voor mijn praktijk gehaald! Daar word je nog eens blij van :)
Dit is een foto van het eindresultaat. Eerst moesten we bepaalde technieken laten zien, en daarna was het tijd voor een full face in het thema 'Glamrock'. 
Wat een opluchting zeg! Ik dacht ergens wel dat ik geslaagd zou zijn, maar voor mijn gevoel had dat even goed met een 6 gekund. Ik ben erg blij dat ik een 9 heb gehaald. Met een 6 heb je toch een beetje het idee van 'ik ben wel geslaagd, maar eigenlijk kan ik het net niet' of zo. Bij een 9 hoef ik me daar geen zorgen over te maken.
Hoewel... dat zeg ik nu wel heel stoer, maar ik ben nog steeds schijtonzeker. Nu op naar het theorie examen! Hopelijk maak ik dat even goed en ben ik uiteindelijk cum laude geslaagd! Of noem je dat alleen zo bij universitaire studies? ;)


4 opmerkingen:

  1. Wat tof dat je een 9 hebt gehaald!

    Doorgaan zo he!

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergoed gedaan. Gefeliciteerd! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, ik wil later ook voor mij vervolg opleiding visagie doen. Zou je mij kunnen vertellen wat de leuke dingen zijn en de minder leuke dingen ( jouw evaringen ) ?
    Neem je ook eens een kijkje op mijn site ?
    http://myownparadises.blogspot.nl
    Loves , Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i love your makeup !
    great blog ! Would you like to follow each other ?

    BeantwoordenVerwijderen