woensdag 2 januari 2013

Sylvie en Rafael uit elkaar

Ondanks de geruchten had ik dit niet verwacht: Sylvie en Rafael van der Vaart zijn uit elkaar. Tijdens oud en nieuw klapte de bom. Ze kregen ruzie in het bijzijn van tientallen gasten en Rafael sloeg Sylvie zelfs tegen de grond. Dit laatste heeft Sylvie haar man al vergeven, maar het huwelijk is toch echt over...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit oprecht jammer vind om te horen. Ze leken zo gelukkig. In 2005 zijn ze getrouwd, maar waren al sinds 2003 samen. Ze hebben samen een kind en ze hebben zelfs Sylvies ziekte samen doorstaan. Heel jammer, maar goed wat niet werkt werkt niet. Volgens Sylvie waren ze al langer uit elkaar aan het groeien. Een geleidelijk proces wat niet meer te stoppen viel.
Deze foto is een paar uur voor het drama gemaakt op oudejaarsavond. Hier lijken ze het nog het perfecte stel.Uiteraard heeft Rafael spijt dat hij Sylvie geslagen heeft, "dat had nooit mogen gebeuren". Beiden zijn intens verdrietig dat het huwelijk is gestrand. Damian van 6 blijft bij zijn moeder. Poor child.

Van de zomer zijn deze kietjes gemaakt. Hier leek er nog een vuiltje aan de lucht...

2 opmerkingen:

  1. Wow! Daar wist ik nog helemaal niets van, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dit is echt een shock! Ik had het ook helemaal niet verwacht. Nu ik er zo over nadenk misschien ook wel, aangezien ze altijd zo opzichtig willen laten zien dat ze zo gelukkig zijn met elkaar. Alsof ze iets te bewijzen hebben, ofzo. Jammer zeg!

    SISTERS IN PARADISE

    BeantwoordenVerwijderen