zondag 13 januari 2013

Shoplogje van de afgelopen tijd

Deze keer een shoplog met foto's! Het is maar een kleintje maar ik wilde de aankopen van de laatste tijd toch even aan jullie laten zien. Mijn belangrijkste aanschaf kon ik niet fotograferen... want dat is een camera! Ik denk dat je dat ook wel aan de kwaliteit van de foto's kunt zien. En dan ben ik nog echt een leek met die dingen. Enjoy!
Mijn eerste aankoop is een trui van de H&M. De prijs weet ik niet meer, maar ik gok op een euro of 20. Hij is warm roze, maar mijn camera heeft nogal de neiging het rood in voorwerpen sterk naar voren te halen.

Dan een wat donkerder roze blazertje, ook van de H&M. Deze was 40 euro. Op de foto lijkt het rood, maar dat is het dus niet.

En om nog even verder te borduren op al het roze heb ik ook nog een wat lichter roze trui. Zo alleen is het te koud, maar ergens onder kan het wel. Leuk voor het voorjaar! Deze was meen ik... 15 euro.

Dan nog wat make-up en verzorgingsproducten. Op de tentoonstelling van Fabulous Fifties heb ik deze handcrème en lipgloss gekocht. Een echte gloss is het overigens niet, maar de verpakking is zo leuk!! De handcrème was rond de 8 euro en de lipgloss rond de 3.


Gisteren heb ik 1 van de Magnetic lakjes van Sally Hansen gekocht. Hier komt binnenkort een review over! Deze was nog geen 11 euro.

Als laatste de eyeshadow base van Essence. Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar heb er wel goede verhalen over gehoord. Zo in het potje lijkt het mij nog best een donkere kleur.. oh well, we'll see. De prijs van deze weet ik niet meer, ik gok rond de 2, hooguit 3 euro.

Dit was mijn shoplog van de laatste tijd. Best netjes toch? Maar ik heb nog zoveel leuke dingen gezien in de stad. Helaas ben ik altijd tegen de tijd dat het uitverkoop is al echt uitgekeken op de oude collectie en wil ik naar het nieuwe seizoen! Heb wel bij de uitverkoop gekeken, maar niks kunnen vinden helaas. Wie weet in andere winkels nog.

4 opmerkingen:

  1. Die eerste trui is gaaf zeg, mooie kleur! En die lipgloss en handcreme zien er heel tof uit haha, wat een schattige verpakkingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk shoplog, de handcreme ziet er schattig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je wilt kan ik je wel eens helpen met hoe je het meeste uit je camera kan halen ^^

    Groetjes, Sander

    BeantwoordenVerwijderen