donderdag 17 januari 2013

Review: Sally Hansen Magnetic Nail Color

Jullie zagen hem al voorbij komen in deze shoplog, en daarin had ik jullie ook een review beloofd. Bij deze dus!
Sally Hansen heeft 8 magnetische nagellakjes uitgebracht. Ik heb er eentje van: Red-y Response. Het is een beetje een paars/rode kleur.

Als eerste breng je een base coat aan. Eerlijk gezegd heb ik dat niet gedaan omdat ik daar geen geduld voor heb. Na de base coat breng je een laagje nagellak aan net als altijd. Je kunt hem dus ook als gewone nagellak gebruiken, maar dat is lang niet zo leuk!
Als je alle tien je vingers gedaan hebt en ze zijn droog, ga je een tweede dikke laag aanbrengen. Daarna houd je meteen de magneet die in de dop verwerkt zit vlak boven je natte nagel voor 10 seconden. Dit doe je zo bij elke nagel. En laten drogen maar!

In het echt is het effect mooier dan hier op de foto, maar je ziet wel een beetje het idee.

Super easy en het effect is echt gaaf. Het doet mij een beetje aan een edelsteen denken. Ik heb de mijne bij de Ici Paris gekocht voor iets meer dan 10 euro. Dat vind ik niet heel erg duur.
Ik ben gek op nagellakjes met aparte foefjes, want in nail art ben ik niet zo'n held, en dit is makkelijk, snel en het ziet er tof uit. Ideaal!
De blauwe lijkt mij ook heel mooi, dus wellicht ga ik die ook nog eens halen. Maar die zien jullie dan wel terug in een NOTD!

Wat vinden jullie van deze magnetische nagellakjes?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen