dinsdag 29 januari 2013

Reallife Mowgli

Ik zag dit en ik vond het zo gaaf en bijzonder. Dit meisje, Tippi groeide op in Namibië tussen de wilde dieren en volksstammen. Haar ouders komen oorspronkelijk uit Frankrijk, maar hebben hun leven daar achter gelaten om als freelance wildfotografen in Afrika te gaan werken. Zij hebben ook meerdere docu's gemaakt voor Discovery Channel.
Buiten dat dit prachtige foto's en beelden zijn, vind ik het ergens heel ontroerend om te zien. Zo mooi, puur en bijzonder. Tippi is nu overigens volwassen met haar 22 jaar.








In 2007 is er een film over haar gemaakt. Die wil ik echt graag zien. Dit is de trailer ervan:

Wat had ik graag zo'n leven geleid toen ik klein was joh. Dit was like mijn ultieme droom. Vandaag de dag ben ik nog steeds gek op dieren en de natuur. Ik ben heel benieuwd naar de film! Heeft een van jullie hem wel eens gezien?




5 opmerkingen:

  1. Oh wouw wat super gaaf, echt heel erg mooi !
    Leuke blog !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Lijkt me heel apart om mee te maken zo'n leven. Maar ja, voor haar is dit natuurlijk het normale leven. Iets wat voor ons apart is om voor te stellen =]!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie beelden, Mowgli was vroeger echt m'n favoriete film :)
    Wil je elkaar volgen?
    x Hannah
    http://theadventurouslifestylelab.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen