zaterdag 12 januari 2013

NOTD: Orly & Wild&More

Ik draag op mijn nagels bijna alleen rood- en rozetinten, maar vandaag had ik een keer zin in blauw! Met gouden glittertjes. Ik krijg een beetje associaties met een sterrenhemel :)
Het blauwe lakje is van Wild&More, ik vind het een mooie kleur, maar hij dekt pas met 3 laagjes goed. Alleen blauw vond ik een beetje saai, dus besloot ik er een glitter topcoat van Orly overheen te doen.

 In de schaduw.
In de zon.

Het blauwe lakje heb ik een aantal jaar geleden geleden gekregen met nog meer kleurtjes van dat merk. Na even googlen kwam ik erachter dat deze lakjes maar 2,50 kosten! Hij heeft wel 3 laagjes nodig, maar hij is van prima kwaliteit. Helemaal voor die prijs. Op mijn duim is mijn acrylnagel afgebroken en daar heb ik de lak gewoon op mijn natuurlijke nagel gesmeerd. Dat was gisterenavond, en nu is het nog niet afgebladderd. Er zijn lakjes die het slechter doen op mijn natuurlijke nagels hoor! De verkoopplaatsen weet ik niet zeker, maar ik meen dat je deze lakjes bij de DA kunt halen.

Orly is wel een wat duurder merk, en zit volgens mij tegen de 13 euro aan (correct me if I'm wrong). Deze glitter topcoat zat onlangs in de Beautybox. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen