vrijdag 18 januari 2013

Nieuw: Printemps Précieux de Chanel

Ook Chanel komt uiteraard met een nieuwe collectie in het voorjaar: Printemps Precieux de Chanel. Een vrouwelijke, lieflijke en elegante lijn. Kijk snel mee voor de producten.
De eyecatcher van de collectie is de highlighter van 55 euro. Beetje jammer van de prijs, want hij lijkt me zo mooi! Maar de collectie heeft gelukkig nog veel meer moois.
Het topstuk waar ik het net over had: Poudre Signée de Chanel. Een mooie subtiele highlighter met een warme ondertoon. Limited edition, 55 euro.
Joules Contraste. Een mooie -wederom warme- blush voor 32,67.


Les 4 Ombres Quadra Eye Shadow € 49,50 en Ombre Contraste Duo, 39 euro.


Prachtige lipsticks, echt mijn kleurtjes. Voor deze beauty's tel je 32 euro per stuk neer.

 Rouge Allure velvet, 32 euro.


Ik hou van lakjes. Vooral de roze Fracas vind ik erg mooi! Hier betaal je 22,50 per stuk voor. Ik had niet anders verwacht van Chanel, maar voor die prijs zou ik toch ook iets meer kwaliteit verwachten. Dan zoek ik liever naar een soortgelijke kleur van bijvoorbeeld O.P.I of Essie.

Stylo Yeux Waterproof. Waterproof liners voor 23,50.

Rouge Allure Extrait de Gloss, 32 euro.

Le Crayon Lèvres (lipliner), 22 euro.

Wat een mooie producten he? De roze lipsticks, de roze nagellak, de blush en de highlighter zijn mijn favorieten. En wat zijn jullie favorieten van de nieuwe collectie?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen