dinsdag 15 januari 2013

Nieuw: Dior Chérie Bow

Wat een prachtige voorjaarscollectie van Dior toch weer. Helaas iets boven mijn budget, maar hey, dromen mag! Kijk mee naar de nieuwe meisjesachtige collectie: Chérie Bow.




Palette Chérie Bow 84,85. En tevens de eyecatcher van de collectie.


Diorblush Chérie Bow Edition 45,02.

5 Couleurs Chérie Bow Edition, €59,56.

Lakjes! Ik ben nu al verliefd op de eerste twee. Dior Vernis in Rosy Bow, Tutu en Gris Trianon, €24,80.

Twin Set Eyeshadow, €34,19.

Dior Addict Lip Glow (32,46) en Nail Glow (24,80). Deze producten zouden de kleur van je natuurlijke nagels en lippen moeten versterken en accentueren. 

Dior Addict Liptsticks 28,50.


Wat een ontzettend mooie make-upjes he? Maar zoals ik al zei helaas iets boven mijn budget. Geven jullie wel eens zoveel geld uit aan make-up? Ik een enkele keer, maar 85 euro voor een palette is mij toch echt te gortig. Zo bijzonder vind ik het dan ook weer niet!


2 opmerkingen: