zaterdag 26 januari 2013

My life in pictures

Zoals jullie weten denk ik er nooit zo aan om foto's te maken, maar het gaat me steeds beter af. Zeker nu we een jong katje hebben is het leuk om daar veel foto's van te maken. Want van Bubbeltje heb ik weinig foto's van toen het een kitten was. Achteraf heel erg jammer! Kijk mee naar de foto's van de afgelopen weken. 
Een grote rotzooi bij ons thuis, ik moest echt gaan opruimen!

Dit is de collage die ik van Bubbeltje gemaakt heb. Ik heb de grootste lijst gekocht die ik kon vinden, maar eigenlijk was hij nog te klein. Ik mis dat beestje joh, Bubbels was awesome.

Dit is Moefie, de kat van mijn ouders. Ik kwam daar thuis en was die kat kwijt. Ik overal zoeken en roepen... wat denk je, meneer ligt in de wasbak te chillen. Het duiveltje in mij kon het niet laten de kraan open te zetten... kat bleef gewoon liggen en mijn moeder stond in mijn oor te tetteren dat we straks een natte kat in huis hadden, haha.

Zyra is sinds dinsdag bij ons. Ze is al best gewend en super speels. Ze trekt vooralsnog wel meer naar Rob toe, dat vind ik wel een beetje lastig als ik eerlijk ben. Hopelijk trekt dat nog bij.

Met mijn ouders ben ik in de kerstvakantie naar de tentoonstelling Fabulous Fifties geweest. Ik vond het erg leuk, een aanrader!

Nieuwe proteïne poeder. Maar om eerlijk te zijn vind ik hem niet te zuipen. Beetje jammer want nu heb ik 2 kg staan ter waarde van 40 euro! 

Vlak voor kerst heb ik samen met Maud een taartenworkshop gedaan bij de Taartwinkel in Den Bosch. En vorige week heb ik samen met Lotte een cupcakeworkshop gevolgd!

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, die Zyra! En joh, ze went vast wel snel aan jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk huis heb jij! En ze zal wel snel aan je wennen, ben ik zeker van!

    BeantwoordenVerwijderen