zaterdag 26 januari 2013

Mijn favoriete blogs

Ik volg zelf natuurlijk ook een hoop blogs, dus het leek me leuk mijn favorieten eens met jullie te delen. Uiteraard ben ik ook benieuwd naar jullie favoriete blogs!

Beauty blogs:
Beautygloss. Vooral de filmpjes van Mascha vind ik erg leuk om te bekijken.

BeautyLab. Dit is wel de bekendste beautyblog van Nederland. Serena is doin' a very good job!

MadamLotte. Leuk meisje vind ik Lotte. Ook haar filmpjes vind ik leuk om te bekijken.

Vera Camilla. Ook een hele leuke meid, haar filmpjes zijn leuk om te bekijken, ze is altijd lekker vrolijk en 'echt'.


Fashion blogs:
Karla's Closet. Hele knappe vrouw met een leuke kledingstijl.



Wendy's Lookbook. Mijn absolute favoriet van de fashionblogs. I love her style. Strak, vrouwelijk, netjes en sexy.

En wat zijn jullie favoriete blogs? Het is altijd leuk om nieuwe leuke blogs te leren kennen :)


1 opmerking: