woensdag 23 januari 2013

Meet little Zyra

Jaaa, we hebben het katje! Het is zo'n schatje. Een klein, zwart poesje met een wit befje en witte sokjes en kousjes, van 5 maanden. Echt een dotje.
Ik heb nog niet zelf een foto kunnen maken, want tot nu toe laat ze zich nog niet veel zien. Begrijpelijk natuurlijk, het is ook heel spannend allemaal. Vannacht leefde ze wat meer op. Ik wilde haar in eerste instantie alleen aan de woonkamer laten wennen, anders is er zoveel ruimte in een keer om te ontdekken. Maar zodra we haar alleen lieten gingen ze mauwen. Ik vond het zo zielig dat ik de slaapkamerdeur open heb gezet en ze is de hele nacht bij ons in de slaapkamer geweest. Af en toe wat aandacht vragen bij ons en ze heeft zelfs op het bed geslapen. 
Ik heb haar net onder het bed vandaan gevist en in de woonkamer gezet, maar dat is toch wel heel eng! Ik hoop dat ze zich snel wat meer op haar gemak voelt.
Gelukkig heeft ze al wat gegeten nu Rob haar voerbakje onder de bank bij haar heeft gezet.

Ik ben blij met kleine Zyra, maar het blijft dubbel natuurlijk. Ergens mis ik Bubbeltje nu extra. Ik ga automatisch toch meer terug denken aan zijn eerste dagen hier in huis en zo, en zou dan zo graag willen dat ik de tijd terug kon draaien naar toen. Maar we weten allemaal dat dat niet kan. Zyra is geen vervanging voor meneer Bubbels, dat kan ook niet. Bubbeltje was uniek, maar ik heb nu wel weer een lief harig vriendinnetje waar ik ook heel blij mee ben!


4 opmerkingen:

  1. Snap ik, gelukkig kun je binnenkort wel lekker getroost worden door een lekker katje op schoot. Ik denk dat ze over een paar dagen al steeds meer durft rond te lopen in huis. Is ook spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief katje! En precies wat Maud-Sarah zegt: Je wordt wel lekker getroost door je nieuwe harige vriendinnetje!

    BeantwoordenVerwijderen