vrijdag 21 december 2012

Winactie!

De feestdagen zijn in volle aantocht en buiten is het koud en guur. Vaak zijn de dagen na december zo leeg en saai vind ik. Alle feestdagen en gezelligheid zijn voorbij, de winter heeft nu echt, ├ęcht haar intrede gemaakt en het is nog zo lang wachten tot de lente doorbreekt! De vervelendste tijd van het jaar als je het mij vraagt, en daarom ga ik mijn boek 'De mooiste versie van jezelf' verloten onder een van mijn lezeressen! Zo heb je toch nog iets leuks om die koude en kille dagen mee door te komen. Lekker onder een warm dekentje tegen de verwarming aan een boek vol met beautytips lezen. Wat wil een vrouw nog meer? Lees snel verder als je wilt weten wat je moet doen om dit boek te winnen.
De links
- Volg mij op Bloglovin
- Like mijn facebook pagina
- Like de facebook pagina van 'De mooiste versie van jezelf'

Laat hieronder weten dat je meedoet met de winactie! Begin januari kies ik een winnares uit. 
Note: Door deze foto te sharen maak je extra kans!


1 opmerking: