zondag 23 december 2012

Tag: I love december

I know, december loopt alweer op zijn einde, maar ik heb deze tag al bij een aantal mensen voorbij zien komen en vond het toch wel leuk om hem nog even te doen!
1. Welke product(en) mogen deze maand zeker niet ontbreken, op het gebied van beauty?
Lekkere volle body butters. Maar ook een haarmasker van pure kokosolie mag niet ontbreken. Ik merk echt dat mijn haar (en vooral mijn extensions) droger beginnen te worden.
2. Wat is je favo winterdrankje?
Warme chocolademelk van slagroom natuurlijk! Hoe kan het ook anders. Moet er alleen wel bij zeggen dat ik dit eigenlijk nooit drink omdat het niet zo goed voor je is, haha. Daarom drink ik eigenlijk altijd groene thee, dat is wel heel gezond!
3. Welke kleuren nagellak draag je het liefst in de december maand?
Rood! Tweede keuze is goud of paars. The Spy Who Loved Me van O.P.I, Burgundy Frost van Wet'n Wild, From A To Z-Urich van O.P.I.

4. Wat voor een geurkaars brand je het liefst met de feestdagen?
Ik brand eigenlijk helemaal niet vaak geurkaarsen, maar met de feestdagen houdt ik zeker van iets warms en gezelligs. Iets met kaneel of zo. 

5. Wat is je favoriete kerstfilm?
Ik ben eigenlijk niet zo'n kerstig type, en voor films heb ik vaak geen geduld, dus een favoriete kerstfilm heb ik niet. Zou er zelfs amper eentje op kunnen noemen. Wel vond ik Intouchables een hele mooie en leuke film. En ook prima geschikt voor kerst denk ik. Voor sinterklaas heb ik een dvd set van Loenatik gekregen! Ook heel leuk om op je vrije dagen te kijken, echt jeugdsentiment. 

6. Wat is je favo kerstnummer?
Idem dito, die heb ik niet! Maar op de een of andere manier moet ik altijd bij 'Dilemma' van Kelly Rowland en Nelly aan de kerst denken! Oja en Flappie van Youp van 't Hek natuurlijk. Hoe kon ik doe vergeten!


7. Hoe zou jij het liefst de kerstdagen vieren? Hoe ziet jouw ideale kerstavond er bijvoorbeeld uit?
Gezellig met familie samen en ik ben al wel tevreden. Ik doe zelf niet aan kerstversiering maar begin het toch steeds meer te waarderen. Een boom, lichtjes en kaarsjes... stiekem heeft het wel wat. Maar ik ga eigenlijk niks doen met kerstavond! 1e kerstdag ga ik 's avonds bij mijn opa en oma eten met de familie en 2e kerstdag schuif ik bij mijn ouders aan.

8. Wat hoop je dat er onder de kerstboom ligt?
Wij doen met Sinterklaas al pakjesavond, dus met kerst niet. Maar cadeautjes zijn natuurlijk altijd leuk! Maar wat wil ik hebben? Een lekker luchtje, het Huidboek van Jetske Ultee, de nieuwe cd van Steen... Ik vind zoveel leuk :)

9. Wat trek jij aan op NYE?
Een leuk jurkje denk ik? Ik weet het nog niet zo goed! Ik heb een leuke jurk alleen geen idee hoe ik doe moet combineren, want alleen een jurk is ook weer zo koud. Misschien dat ik morgen nog even in de stad ga kijken, want had in de etalage van een winkel een mooie jurk met zwart en goud gezien! Leuk voor de feestdagen, maar zoiets trek ik ook gewoon aan hoor. Hopelijk is de prijs een beetje te overzien, want ik ben toch zeker sinter... ehh de kerstman niet?!

10. Tot slot, wat zijn jouw goede voornemens voor 2013?
Ook zoiets. Ik bewaar goede voornemens niet voor het nieuwe jaar, maar ik begin er direct mee! Maar als ik iets moet verzinnen... vanaf volgende week ga ik 6 keer per week sporten dus dat is een soort van een goed voornemen? En ik neem mezelf voor om door te zetten en niet te stoppen, ik ga net zo lang door tot ik wél resultaat zie.

Zo, dat was de 'I love december' tag! Hoe gaan jullie de feestdagen doorbrengen? En hebben jullie nog goede voornemens??



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen