donderdag 6 december 2012

Review: Reinigende neusstrips Kruidvat

Ik heb niet zo veel last van verstopte porien, dus ik had deze neusstrips eigenlijk nog nooit gebruikt. Ik wilde ze toch een keertje proberen en meteen reviewen voor jullie!
Het is belangrijk om eerst je gezicht schoon te maken. Ik heb eerst eventjes mijn neus wat gescrubt en daarna schoongemaakt met milk en lotion. Het is de bedoeling dat je je neus vochtig maakt, daarna je handen goed afdroogt en de strip op deze manier op je neus plakt. Ik dacht even relaxed een ontbijtje te nuttigen tijdens het wachten, maar dat moest wel voorzichtig, anders had ik het idee dat de strip los zou laten. 
Na 10 รก 15 minuten mag de strip als hij helemaal droog is er voorzichtig afgetrokken worden. Als het goed is komt nu de inhoud van je verstopte porien mee. Nu had ik dus niet zoveel last van mee-eters, maar er valt altijd wel iets te verwijderen lijkt me. 
Ik weet niet precies hoe de strip er na gebruik uit 'hoort' te zien, maar bij mij was er eigenlijk weinig te zien. Als je goed kijkt zie je wel afdrukjes van porien. 
Mijn neus voelde wel wat gladder aan dan normaal had ik het idee, maar verder is er volgens mij weinig gebeurd. Ik had echt niet het idee dat mijn porien leeg getrokken waren.
Wellicht werkt dit wel als je echt last hebt van mee-eters, want dat had ik dus niet. Dan kan er natuurlijk ook niet zoveel mee komen. Wel leek mijn neus iets gladder te zijn dan voorheen, dus misschien heeft het toch wel iets gedaan!
Ik ben benieuwd of jullie ook ervaring hebben met deze strips, en hoe bevielen ze jullie? Bij mij gebeurde er dus weinig.
Er zitten zes strips in de verpakking, en ik geloof dat deze nog geen 2 euro kostte. Voor het geld hoef je het dus niet te laten, en misschien leuk om eens uit te proberen. Want misschien werkt het voor een ander wel!
Als er anderen zijn die ervaring met deze strips hebben hoor ik het graag! Ben benieuwd wat jullie er van vonden.




1 opmerking:

  1. Ik heb ze ook geprobeerd en het werkte wel! Ik had er misschien wel ietsje meer van verwacht, dus ben nog steeds op zoek naar een betere, maar ik vond het ook niet tegenvallen. x

    BeantwoordenVerwijderen