woensdag 19 december 2012

Op Zoek Naar De Nieuwe Tatjana

Binnenkort komt er weer een nieuw programma op de buis met Tatjana Simic: 'Op Zoek Naar De Nieuwe Tatjana'. Ze gaat daar in samenwerking met Peter van der Vorst op zoek naar een opvolgster voor deze sexy brunette. 

"Charisma, sexappeal en dat komt uit je ogen en niet uit je borsten", zo omschrijft de brunette de 'nieuwe Tatjana.' "Ik weet zeker dat er meisjes in Nederland rondlopen die waanzinnig mooi zijn en die daarbij net als ik kleine talentjes hebben met zingen, acteren, presenteren en entertainen", vertelt ze aan Novum Nieuws. Volgens de Flodder-actrice is Nederland wel toe aan een 'nieuwe Tatjana'. "Waarom niet? Daar word je toch vrolijk van?"

Tja, daar worden we natuurlijk ook heel vrolijk van, maar wel blijf ik van mening dat niemand de echte Tatjana kan vervangen. Ik vind Tatjana een leuke vrouw, en met haar 49 jaar ziet ze er nog prachtig uit! Deze kerst zal ze -weliswaar voor de laatste keer- op de cover voor de playboy staan. Ook zou er in het nummer een levensgrote poster van haar staan. Fuck it, ik denk dat ik hem gewoon ga halen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen