dinsdag 18 december 2012

Nieuw: Essence Vintage District

Zoals beloofd nog een wat uitgebreider artikeltje over deze limited editionlijn van Essence. Deze lijn zal van half februari tot eind maart in de schappen liggen.
Blush 'It's popul-art' voor 3,39. Ziet er best aardig uit, die bloemenprint lijkt me meer een highlighter met dat goud zo.


Duo lipstick & gloss in twee kleuren. "Vintage Peach" en 'Antique Pink' voor 2,99.

Drie kleuren oogschaduw voor 1,99 per stuk. In de kleuren 'I'm so retro', 'Shopping @ Portobello road' en 'Get Arty'. Om eerlijk te zijn spreken deze oogschaduws me totaal niet aan.

Eyeliner in 'Shopping @ Portobello Road' en 'Get Arty'. 2,59 per stuk.

Nail art decoration kitjes voor 2.59 per stuk.

Nagellakjes voor 1,89 per stuk. 'Vintage Peach', 'Shopping @ Portobello Road', 'Antique Pink' en 'Get Arty'. De peachkleur en de koraalkleur lijken me wel mooi. Die andere twee spreken me minder aan.

En tot slot een topcoat met gellook voor 1,79. 

Wederom ben ik niet zwaar onder de indruk van deze limited editionlijn, maar misschien moet ik de producten gewoon in real life zien. Het ziet er allemaal een beetje kinderlijk uit vind ik. Toch zijn er wel een aantal dingen die ik eens van dichterbij zou willen bekijken, zoals die twee lakjes, de topcoat en de blush. Wat vinden jullie van deze lijn?


1 opmerking: