donderdag 6 december 2012

Nieuw: Essence Snow Jam

Alweer een limited edition van Essence! Snow Jam is de naam. En er is er zelfs nog een in het verschiet, maar die limited editionlijn laat ik jullie later nog eens zien. First things first!
Vanaf januari zal deze lijn te koop zijn bij Kruidvat en Trekpleister.
Hmm tja, een paarse en blauwe lip balm. Ik mag hopen dat ze geen kleur afgeven op de lippen! 1,59 per stuk.

Eyeshadow sorberts. Zelf ben ik nooit zo'n fan van crème oogschaduw. Ze kosten 2,39 en zijn verkrijgbaar in de kleuren: 01. Lilac is my style, 02. Top of the ice-stream, en 03. Life is a freeride.

Duo eyepencils, 1,99 per stuk. Verkrijgbaar in 2 kleuren: Let's hit the slope, en Petrol snow-queen. Deze lijken me nog wel een gokje waard. Ziet er leuk uit.

Ook van deze lakjes ben ik niet zwaar onder de indruk. Maar de 3e lijkt me wel mooi! Ook naar de witte ben ik benieuwd. 01 Goofy blue, 02 Lilac is my style, 03 Life is a freeride, 04 Top of the ice-stream. 1,69 per stuk.

Mini vijltjes. 1.39 per stuk.

Handcrème! Die had ik niet verwacht! Voor 1,99 is het het proberen wel waard :)

Wat vinden jullie van deze limited editionlijn? Ik ben niet razend enthousiast  maar er zitten wel wat dingen tussen die ik wel eens van dichtbij zou willen bekijken!

1 opmerking:

  1. ik zou enkel voor de eyeshadow sorbets gaan :) voor de rest is deze collectie maar gewoontjes

    xx kimberley

    beautyandbirds@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen