woensdag 12 december 2012

My life in picture's

Ik maak erg weinig foto's, maar ik ben aan het sparen voor een goede camera dus binnenkort zullen dat er wel een stuk meer worden! Op andere blogs vind ik het altijd erg leuk om foto dagboekjes te bekijken, dus ik wil het zelf ook gaan doen. Nu is het nog niet veel, maar binnenkort zullen het er wel meer worden!

I don't take many picture's, but I'm saving money for a good camera, so there will be more soon! I like to watch photo diaries on other blogs, so I want to make them myself. It's not much yet, but soon there will be more!

Met Britt in Amsterdam, die linker ben ik. We waren opzoek naar een buikdanswinkel, dus werd de kaart erbij gepakt!
With Britt in Amsterdam. I am the left one. We were looking for a bellydance store, so we had to take a look on the map!


Ja hoor, mijn telefoon heeft altijd kuren. Hier is hij weer vastgelopen grrr!
My phone is a piece of shit! Allways has trouble.

Oh oh oh meneer Bubbels zo kan ik toch niet aan mij nagels werken!
Mister Bubbles, I can't work on my nails like this!

Vriendje in slaap, en ik kon het niet laten om een mooi bloemetje achter zijn oor te steken.
My boyfriend in a deep sleep. I had to put the flower behind his ear, hihi.

Meneer Bubbels in mijn kapperskoffer. Katten moeten altijd overal op en in gaan zitten!
Mister bubbels in my hairdressers case. Kitties allways have to sit on and in things!

Hier ben ik bezig met de visagie van de shoot met Iris Penning. Die hand lijkt nu heel lomp geplaatst haha, maar dat viel mee hoor!
I apply the make-up for a shoot with Iris Penning (a dutch sing and song writer). The hand on her head looks a little weird in this picture, haha.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen