maandag 17 december 2012

Mijn dertiende schooldag

Het is weer maandag, dus ik ging vandaag naar school! De laatste dag voor de kerstvakantie...
En stiekem vind ik dat helemaal niet zo erg. Tijdens de les heb ik zo'n last van mijn rug altijd! Echt niet leuk gewoon. Ik probeer op mijn houding te letten, maar op slechte dagen komt de pijn al na een minuut op zetten. Niet zo handig in het kappersvak natuurlijk! Hopelijk doet twee weken rust mijn rug goed, want ondertussen betaal ik mezelf ook nog eens blauw aan de fysio zonder echt resultaat.
Maar goed, mijn schooldag. De dag begon natuurlijk met permanenten. Voor de verandering moesten we de nekpartij met handschoenen inwikkelen. Dit in verband met hygiĆ«ne  Die handschoenen waren voor mij veel te groot, dus handig was het niet. In de praktijk zul je dat niet doen denk ik (behalve tijdens het vloeistof aanbrengen) maar voor het examen moet het. Dus dan doen we het maar. Het wikkelen ging deze week dus niet zo goed. In de vakantie maar eens goed oefenen. Na de lunch hadden we theorie, langer dan normaal. Ook het boek nog eens goed doornemen dus. Gelukkig sla ik vrij snel informatie op. Als ik het interessant vind dan. Dat was mijn schooldag alweer. Komende twee weekjes lekker vrij  en daarna weer extra hard knallen want dan komt het examen toch echt in zicht!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen