dinsdag 4 december 2012

Examen visagie

Komende vrijdag heb ik praktijkexamen visagie. Spannend! Ik ben wel zenuwachtig hoor, geen idee of ik het ga halen, maar er moest natuurlijk geoefend worden. 
Het thema is glamrock. Enigszins vaag moet ik eerlijk zeggen, maar dit is wat ik van plan ben om te gaan fabriceren. Dit ben ik niet zelf, ik heb geoefend op mijn buurmeisje! Voor de gehele glamrock look krijgen we een uur de tijd. Die tijd had ik ook precies nodig. Dat is nog best lang he? De foto's zijn niet zo duidelijk, maar ik heb een beetje een smokey eye gemaakt met goud/brons metallic oogschaduw. De lippen heb ik donkerrood gemaakt met een uber shiny gloss er overheen. Uiteraard heb ik ook kunstwimpers gebruikt. Geeft toch een extra glam effect. 

Gebruikte producten:
Concealer: Make-up studio
Foundation: Make-up studio
Poeder: Make-up studio
Bronzer: Dr. Hauschka
Blush: Make-up studio
Highlighter: Catrice
Zwarte oogschaduw: Make-up studio
Goud/brons oogschaduw: Vera Valenti
Oogpotlood: Make-up studio
Mascara: Pupa
Wenkbrauwpotlood: Make-up studio
Lipliner: Make-up studio
Lippenstift: Make-up studio
Gloss: Make-up studio
Wimpers: Kruidvat


2 opmerkingen:

  1. Succes! Je kan het ;) als je het haalt doen we weer eens een shoot ;) ( ook als je het niet haalt haha)

    BeantwoordenVerwijderen