dinsdag 13 november 2012

Wanna-have: 14k bracelet Lucardi

Ik kwam deze armband tegen op de site van Lucardi, en ik was meteen verliefd. Ik vind hem mooi! 

I saw this bracelet on the website of Lucardi, and I fell in love. I like it!
Ik heb een hoop goedkope sieraden, maar die zijn kwalitatief niks waard. Het goud of zilver is er na een paar keer dragen vanaf. Zo jammer is dat! Daarom spaar ik zo af en toe voor wat duurdere en kwalitatieve sieraden. Omdat ik eigenlijk alleen goud draag, is dat natuurlijk duurder dan als ik zilver zou kopen. Je hebt dan wel een mooi sieraad wat als het goed is de rest van leven mee kan. Daarom koop ik ook geen hele gekke dingen. Vrij basic en enigszins subtiele sieraden. Grote of gekke designs zou ik niet eens kunnen betalen. 
Deze armband is dus 14k goud en te koop voor 200 euro bij Lucardi. Ik weet het, het is veel geld maar ik moet zeggen dat de prijs me reuze mee valt. Als ik de site moet geloven kostte hij eerst ook 400 euro. Helft van de prijs!
Minpuntje is wel dat ik de armband waarschijnlijk zal moeten laten verkleinen, dat had ik laatst ook al met een ring. Balen is dat joh, ik hoop dat ik daar geen extra kosten voor hoef te betalen. Ze krijgen immers een gedeelte van het goud weer terug. Of werkt dat niet zo? Met die ring moest ik wel iets betalen, maar niet veel. Service van de zaak. Wel zo netjes toch?
Ik vind hem in ieder geval mooi, en wat vinden jullie van deze armband?

I own a lot of cheap jewelry, but that's rubbish. The gold or silver layer is gone after a few times of wearing them. Too bad! That's why I buy more expensive jewels sometimes. I only wear gold, and that's more expensive than silver is. But you've got a beautiful piece of jewelry that hopefully lasts forever. I don't buy crazy stuff. Only basics, big or crazy designs I can't even affort. 
This bracelet is 14k gold and costs 200 euro at Lucardi. I know, that's a lot of money but I have to say it's not that expensive for a golden bracelet. It used to cost 400 euro, dubble!
I think I have to make the bracelet a little smaller.I hope that doesn't cost any more mony. They get a little bit of the gold back right? Or doesn't it works that way.
Well, I like it, and what do you guys think of this bracelet?



3 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik spaar inderdaad ook liever voor sieraden van betere kwaliteit, ik altijd zo'n hekel aan van die sieraden die na twee keer dragen al beginnen te verkleuren. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie armband! Ik koop ook liever goede kwaliteit van alles, tassen koop ik bijvoorbeeld liever van leer, ik heb gewoon het gevoel dat goede kwaliteit tijdloos is.(:
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. helemaal mee eens. alleen heb ik er het geld niet voor helaas, dus doe ik het alleen af en toe met sieraden. zulke stukken zijn tijdloos en minder mode onderhevig dan kleding vaak is :)

      Verwijderen