woensdag 7 november 2012

Victoria's Secret show

Vanavond is het dan zo ver, de VS show zal dan plaats vinden in Manhatten. Uiteraard hebben de dames zich hier goed op voorbereid en hebben ze heel wat uurtjes in de sportschool doorgebracht. En zeg nou zelf, het resultaat mag er wezen!
Hoe doen ze dat toch? Zelf zeggen ze gezond te eten en veel cardio te doen. "Een platte buik krijg je niet van eindeloos sit up's doen". Ja ja, ik denk dat het een combinatie van beiden is, maar dan wel extreem veel en vaak. En over dat gezonde eten gesproken: ik denk dat ze wel veel groentes en fruit eten, maar ik denk wel dat ze zeker te weinig eten binnen krijgen. 
Hierboven is trouwens de buik van Candice Swanepoel en hieronder is Adriana Lima flink tekeer gegaan tijdens een Boks-sessie.
Love it! Ik wou dat ik zo'n lichaam had <3



2 opmerkingen:

  1. Ja dat zou ik ook wel willen... maar ja, niet iedereen heeft zo'n doorzettingsvermogen om gezond te eten (ahum ik). :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een platte buik zou ik ook wel willen. maarja ik mag niet klagen
    ps: volg je me al

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen