zondag 4 november 2012

Uit de oude doos

Toen ik gisteren de foto samen met mijn oma opzocht, kwam ik allemaal oude foto's tegen. Het leek me leuk om wat foto's met jullie te delen :)

When I was looking for the pic with my grandma yesterday, I found a lot of old pictures. I thought it would be nice to share some of those pics with you guys :)
Deze foto is echt lang geleden gemaakt. Ik denk dat ik toen 15 was, en dat meisje is het zusje van mijn beste vriendin. Kicke toch?
This is an old one. I think I was 15 years in this photo, the girl is the little sister of my best friend. Kicke right?

Deze foto is samen met mijn vriendje tijdens de demo tegen het kraakverbod, 2 jaar geleden.
This one is with my boyfriend during the demonstration against the squatting law. Two years ago.

Ik wilde weten hoe een pony me zou staan.
I wanted to know what a pony would look like on me.

Carnaval een paar jaar geleden. Je ziet het niet maar hier had ik nog dreads.
During carnaval a few years ago. You can't see, but I still had dreads in this photo.

Hier was ik 16 jaar. Tijdens mijn eerste opleiding 'Organisatie en publiciteit'.
In this pic I was 16 years old. It was taken during my first education 'Organisation and publicity'.

Ik woonde inmiddels al in een studentenhuis, maar toch even een spandoek aan de gevel gehangen uit solidariteit.

Vakantie op Kreta 2008.
Holiday on Crete, 2008.

Zelfde vakantie, met een tequilla sunrise!
Same holiday with a tequilla sunrise!

Je ziet mij niet goed, maar deze foto is in de zomer van 2006 genomen in eetcafé Knoflook. De jongen met de hanenkam was destijds mijn vriendje.
Summer of 2006 in eatery Knoflook (means garlic). The boy with the mohawk was my boyfriend at the time.

Mijn vriendje in mijn zelfgemaakte uber sexy keukenschort. Een echte huisman!
My boyfriend in my DIY sexy apron. A real houseman!

 
Met Britt tijdens de jaarwisseling een paar jaar geleden.
With Britt during new year a few years ago.

Hier was ik natuurlijk nog een hele kleine spruit! Ik denk dat mijn vader me hier vast heeft, maar ik weet het niet zeker.
In this one I was really young of course. I think it's my dad who's holding me. But I don't know for sure.

Free Brinta for the punx!

Tijdens kerst. Die kleine ben ik en het meisje rechts was mijn buurmeisje. Eigenlijk was ze altijd een beetje een grote zus voor mij.
During christmas. I'm the little one and the girl right was my neighbor. Actually, she was more a big sister to me.

Mijn moeder is me aan het voeren.
My mommy is feeding me.

Ik heb er weer een zooitje van gemaakt. Zie je hoe 80s/early 90s die slab is?
I made a mess again! Do you see how 80s/early 90s the bib (is that the right word?) is?

Close up. Baby Tara.




3 opmerkingen:

  1. Leuk zulke foto´s!
    Ik kan ook uren met een fotoboek op schoot foto´s van vroeger kijken. Heerlijk, even gek doen en heel hard lachen om sommige génante foto´s!
    Leuk zo´n artikeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. altijd zo leuk om dit terug te zien!:) XO
    www.tw-of.blogspot.com

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen