zaterdag 17 november 2012

Tag: Daily likes/dislikes

Bij deze tag is het eigenlijk de bedoeling dat je 25 likes en 25 dislikes opnoemt. Maar 50 in totaal is wel heel veel, dus ik hou het bij 10 likes en 10 dislikes. Dit zijn dus dingen of situaties in het dagelijks leven. Komtie dan!

Dislikes
1. Ik heb er een hekel aan als het super druk is in de stad. Vooral op de zaterdag, dus daarom vermijd ik de stad op die dag meestal. Het wordt nog irritanter als ik door de stad heen moet fietsen. Zodra mensen zich in de stad begeven zijn ze blijkbaar in de veronderstelling dat ze niet meer uit hoeven kijken, zonder te kijken de weg over kunnen steken of gewoon midden op de weg blijven lopen of zelfs stilstaan. Heel irritant.

2. Mensen in de sportschool die twee of zelfs 3 apparaten tegelijk bezet houden. Er zijn nog meer mensen die willen trainen, dus wees niet zo aso en houd het gewoon netjes bij één apparaat per keer.

3. Mijn vriendje die de godganse dag zit te gamen en eigenlijk nergens anders zin in heeft. En dus ook niet snel uit zichzelf een huishoudelijke taak zal verrichten. (Sorry Rob!)

4. Het koud hebben. Vooral met dit koude klere weer. Serieus, ik ben niet gemaakt voor temperaturen onder de 23 graden. Met een graadje of 27 ben ik helemaal blij. Ik heb het dus ook altijd koud. Ik probeer de verwarming thuis niet boven de 21 graden te zetten, maar dan zit ik vaak nog met een extra trui, sjaal, dikke sokken en sloffen...

5. Het klinkt heel stom maar ik word er ontzettend gestrest van als meneer bubbels op zijn kattenbak zit, en na zijn behoefte nog 5 minuten in dat ding blijft zitten om woest zijn uitwerpselen te begraven. Dat hoeft toch niet zo lang te duren? Daarbij is het een beetje een faalkatje en kan hij zijn kontje soms niet zo goed schoonhouden. Dat betekent dus vaak dat er stront door de hele kiet zit, en wie kan het opruimen?? Juist...

6. Grijs en regenachtig weer. Daar word ik zo depressief van!

7. De geestelijke gezondheidszorg die faalt. Niet altijd natuurlijk, maar soms zijn ze behoorlijk aan het blunderen. Dat zou niet moeten kunnen. Dit zijn vaak kwesties van leven of dood...

8. Ik haat het dat ongezonde dingen zoals snoepjes, koekjes, chips en cola light zo lekker en verslavend zijn! Waarom zijn die dingen niet gewoon vies? Dan wilde niemand ze eten. Weer een probleem de wereld uit.

9. Ik heb er een hekel aan als mijn crimenight op woensdagavond gesaboteerd wordt. In de zomermaanden door voetbal, en laatst hadden ze bedacht om na Criminal Minds, The Young Ones uit te zenden. Mooi niet! Niemand komt aan mijn crimenight! Ik heb meteen een mailtje gestuurd, en na twee weken was het weer als vanouds. Zeau.

10. Een enorme berg afwas die op me staat te wachten... torture.

Likes
1. Sunshine makes me happy. Vooral als het kwik boven de 23 graden uitstijgt. 

2. Meneer Bubbels die 's nachts onder de dekens tegen me aan kruipt. Zo lief is dat. Hij brengt in de winter hele nachten zo door bij mij en Rob.

3. Ik heb lang niet altijd zin om te sporten, maar het voelt super goed als ik dan toch ben geweest. Ik merk ook dat ik er energie van krijg vaak.

4. Ik vind het geweldig om te zien als de pageviews en het aantal volgers van mijn blog omhoog gaan. Goed gevoel is dat!

5. Shoppen. Can't help it. Het is toch een favoriete bezigheid. Zeker als je er een gezellig dagje van maakt met een vriendin. En als je natuurlijk thuis komt met allemaal super leuke nieuwe spulletjes.

6. Mijn weaves die er opnieuw in worden gezet. Oke, de handeling zelf is een beetje pijnlijk, maar het voelt weer lekker fris en mooi als ze er weer netjes in zitten. Ik kan daar altijd wel naar uitkijken.

7. Ik word vrolijk van kleurtjes. That's right. Mijn huis is dus ook een bonte verzameling van allerlei kleuren. Het is niet zo erg dat je er gek van wordt hoor, maar ik heb echt een zwak voor vrolijke kleurtjes. Roze steekt er natuurlijk wel met kop en schouders bovenuit.

8. Een opgeruimd huis. Heel cliché natuurlijk, maar ik zie er vaak tegenop om de boel op te ruimen en schoon te maken. Vooral als ik het weer eens uitstel. Maar als het dan gedaan is, is het zo fijn. Beter dan die zwijnenstal!

9. Op woensdagavond lekker warm en knus Crimenight kijken. Vriendje achter de computer (als hij er maar wel is, anders is het toch een stuk ongezelliger).

10. Familie of vrienden die langskomen. Vaak blijven ze eten, daar kan ik van genieten. Ik heb geen groot sociaal netwerk, maar de mensen die ik heb zijn stuk voor stuk leuke, lieve en gezellige mensen.

1 opmerking:

  1. Sunshine makes me happy to and I love shopping :)

    http://buttonsapart.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen