zaterdag 10 november 2012

Sneak peek: Victoria's secret show

Afgelopen woensdag was het weer zo ver: de jaarlijkse Victoria's secret show. Ieder jaar is het weer een bijzonder spektakel.  Ik zou zo graag een VS angel willen zijn! De meiden zijn absoluut prachtig en lopen in de mooiste en duurste lingerie en vleugels op het podium, love it! De show wordt pas 4 december uitgezonden (17 dec. in Nederland als ik het goed begrepen heb) en ik ben zo nieuwsgierig. Deze meiden zijn echt een voorbeeld voor me!

Last wednesday was the annual Victoria's secret show. Every year is a wonderfull spectacle. I would love to be a VS angel! The girls are absolutely gorgeous and wearing the most beautiful and expensive lingerie and wings on stage, love it! The show will be broadcast on 4 december (17 dec. in Holland I think) and I'm so curious. These girls are real rollmodels for me.


Een shitload aan extensions. Schrale troost om te weten dat zij ook niet zo'n grote bos van zichzelf hebben.
A lot of fake hair. Good to know that these girls don't have that much hair themselves.

Make-up

De duurste BH wordt gedragen door Alessandra Ambrosio , en kost 2,5 miljoen dollar!
The most expensive bra on Alessandra Ambrosio, it costs 2,5 million dollar!




Rihanna




Doutzen and Rihanna






1 opmerking: