donderdag 1 november 2012

Sneak peek: Fotoshoot van vandaag

Vandaag heb ik een shoot gehad met sing and song writer Iris Penning, en fotograaf Sander Poot. Ik heb natuurlijk de make-up gedaan. Zie hier alvast een sneak peek!
We (oke, eigenlijk vooral Iris en Sander) hebben een hoop gekke stunds uitgehaald, maar er zitten leuke foto's tussen! Deze foto is bijvoorbeeld in een boom gemaakt. Ik vind hem heel mooi geworden.

Check trouwens, er groeien roze bloementjes in de boom! Er zaten ook allemaal knopjes aan de boom. Heel gek, de natuur is een beetje in de war volgens mij :)

En de fotograaf in de boom! Deze twee zijn met mijn telefoon gemaakt, maar dat kun je wel zien. Wat een verschil!



7 opmerkingen:

  1. hele mooie natuurlijke make up!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi gedaan! Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen? Laat maar weten via een comment op een van mijn posts!

    Veel liefs,
    Ilse

    www.frescodulce.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw! die eerste foto is echt heel mooi! dat groen met het rode van je blouse is echt heel mooi!

    http://filosophiee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, super mooie foto! Je haar zit echt superleuk!
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zij zat bij mij op de middelbare school! Wat is de wereld toch klein.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha grappig. Ja zij komt ook uit Eindhoven :) Zag dat ik ook al een paar gemeenschappelijke vrienden had met haar :)

      Verwijderen