dinsdag 27 november 2012

Shop my closet

Ik heb een aantal schoenen en kledingstukken die ik niet meer draag. Hier heb ik advertenties op marktplaats van gezet. Ik zet ze ook op mijn blog, zodat jullie mee kunnen kijken wat ik wil verkopen. Mocht je ergens ge├»nteresseerd in zijn, stuur dan een mailtje naar tvanluipen@hotmail.com. Verzendkosten zijn voor de koper maar ophalen mag ook bij mij thuis in Den Bosch!

1. Rode pumps maat 38
Zoals je kunt zien staat de verkoopprijs er nog in. Nieuw waren ze 40 euro. Ik doe ze weg omdat ik ze niet pas. Ze zijn dus ook nog nauwelijks gedragen.
Bieden v.a. 12 euro.

2. Open pumps maat 39
Ook deze zijn zeer weinig gedragen. Bieden v.a. 5 euro.

3. Trui Bjorkvin maat XS

Bieden v.a. 5 euro.

4. Appelgroen truitje van Only maat S.

Bieden v.a. 5 euro

5. Roze trui Tally Weijl maat XS

In deze trui zit een klein haaltje zoals je ziet. Ik heb hem zo goed mogelijk geprobeerd te fotograferen. Verder in prima staat. Ook weinig gedragen zoals de rest.
Bieden v.a. 5 euro

Nogmaals: mocht je ergens in ge├»nteresseerd zijn, mail me dan even!


3 opmerkingen:

  1. Taar! Die roze schoenen <3
    Niet toevallig maat 35 (aangezien je ze niet past..?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha nee maat 38 :p hele dikke sokken dragen dan ;)

      Verwijderen