vrijdag 9 november 2012

Pretty men over the age of 40

Ik heb al eens eerder wat eyecandy gepost, maar nu leek het me leuk om eens wat foto's te posten van mannen boven de 40... en damn, die mogen er nog best wezen!
I posted some eyecandy before, but I thought it would be fun to post some photo's of men over the age of 40... and damn, looking hot if you aksing me!
Om te beginnen met Timothy v. Murphy. Deze beste man is geboren in 1952! Dit gifje komt uit Criminal Minds waar hij Ian Doyle speelt. 
Let's start with Timothy v. Murphy. This guy was born in 1952! This gif is from Criminal Minds, where he plays Ian Doyle.

Ik hou van deze man! Mark Valley is geboren in 1964. Hier speelt hij Christopher Chance in de serie Human Target.
I love this guy! Mark Valley was born in 1964. This photo is from the serie Human Target where he plays Christopher Chance.

Vin Diesel is geboren in 1967 en dat maakt hem nog een beetje een 'jonkie' vergeleken bij de vorige twee.
Vin Diesel was born in 1967 and that makes him a little 'young' next to the other two guys.

Brad Pitt kan natuurlijk niet ontbreken. Hij is geboren in 1963. Ik heb hem ooit in Parijs gezien bij de Première van Ocean's Twelve. 
Brad Pitt can't miss here. He was born in 1963. I once saw him in Paris at the première of Ocean's Twelve. 

Johnny Messner is geboren in 1970. De jongste van het stel, maar zeker knap!
Johnny Messner is the youngest and born in 1970. But oh he's gorgeous!

Niet slecht toch? Ik vind dit hele mooie mannen. Welke is jouw favoriet? Of ontbreekt de jouwe? Let me know! Mijn favoriet is Mark Valley met zijn 47 (bijna 48) jaar! Of toch maar Johnny Messner..?

Not bad right? I think these guys are absolutely beautiful. Which one is your favorite? Or is yours missing? Let me know! My favorite is Mark Valley with the age of 47 (allmost 48) ! Or Johnny Messner..?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen