woensdag 14 november 2012

Nieuw: Philips VisaPure

In het voorjaar van 2013 zal Philips een nieuwe methode introduceren om de huid goed te reinigen: de VisaPure. Het merk claimt dat het schoonmaken van de huid met dit apparaat naar een hoger niveau wordt getild, en dat deze methode aantoonbaar 10x beter is dan reinigen met de hand. Say what?
Deze methode verwijderd meer dode huidcellen wat resulteert in een stralend resultaat. Het is natuurlijk wel zo dat een optimaal gereinigde huid meer voedende bestanddelen van crème en dergelijke opneemt. Niet geheel onbelangrijk dus!

Volgens Philips bied dit apparaat een grondige maar opvallend  zachte reiniging in een minuut, voor een schone, zachte en stralende huid.
De borstel van de VisaPure combineert roterende bewegingen met pulserende bewegingen. De verticaal pulserende beweging zou vuil i de huid omhoog halen, en de roterende beweging veegt al dat vuil weg, zodat de huid perfect gereinigd wordt. 

Het apparaat heeft overigens 2 standen: 'Gentle cleansing' voor een milde en zachte reiniging en 'Deep cleansing' voor een meer intensive reiniging (en wellicht ook beter geschikt voor een grove vette huid?).

Tja, ik ben nog niet direct overtuigd, maar ben wel heel benieuwd. Ik vrees dat dit apparaat een beetje boven mijn budget zal liggen, dat is wel balen natuurlijk! De prijs weet ik dus nog niet.
Ik zie de eerste reviews op andere blogs dus met plezier te gemoed :)



2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Ik ben benieuwd of het ook écht zo goed werkt als ze beweren. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superapparaat!!! Ik heb de voorganger... Woorden en daden!!

    BeantwoordenVerwijderen