zaterdag 24 november 2012

Nieuw: Justin Bieber's Girlfriend

Mr. Bieber lanceert alweer zijn tweede damesgeurtje genaamd 'Girlfriend'. Naar eigen zeggen is Girlfriend een volwassener versie van Someday, zijn eerste geurtje.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de flacon er wat kinderlijk uit vind zien. De geur heb ik nog niet geroken, maar die schijnt oke te zijn en niet kinderlijk. Een opvallende flacon is het zeker.
Vanaf 28 november zal de geur te koop zijn bij Douglas. Er zal ook een bodylotion verkocht gaan worden in dezelfde geur voor 14,95.

Topnoten: peer, mandarijn, zwarte bessen, aardbei
Hartnoten: roze fresia, sterjasmijn, abrikozennectar, oranjebloesem
Basisnoten: vanille orchidee, musk



De prijzen:
30 ML = 33,50
50 ML = 45,00
100 ML = 56,00







4 opmerkingen:

  1. Ik vind de flacon ook wat kinderlijk, maar op de een of andere manier vind ik 'm toch wel leuk. Ik ben benieuwd naar de geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, beetje kinderlijk inderdaad. En ik zou 'm niet snel kopen aangezien ik geen fan ben van Justin Bieber.

    BeantwoordenVerwijderen