maandag 26 november 2012

Mijn tiende schooldag

Het is weer maandag en dat betekent dat ik vandaag weer naar school ben geweest!

Ik zou eigenlijk een vriendin mee nemen als model, maar ze was ziek helaas, dus ben ik alleen naar school gegaan. Uiteraard gingen we weer permanenten. Ik had wat opstartproblemen, maar op tijd werken lukt nu best aardig. Voor de middag pauze had ik ze er bijna alle drie in zitten.
Na de middag gingen we watergolven. Ik had weer erg last van mijn rug en ik doe niet graag de hele dag hetzelfde, dus toen mocht ik zelf model zitten. Even weer wat anders!
Nadat de rollers erin zaten moest ik natuurlijk onder de droogkap. Ik denk dat ik het maximaal 10 minuten heb volgehouden, haha. Niks voor mij. Gelukkig droogt mijn haar snel, dus was het tegen die tijd ook droog. Eigenlijk had ik er langer onder moeten blijven zitten voor een beter resultaat. Maar ach, een kleinigheidje hou je toch. Mijn klasgenoot had mijn haar wat in model gebracht, maar was er zelf niet zo tevreden mee. Het zat ook een beetje vreemd, maar ik ben het natuurlijk ook niet gewend. Achja, zo moeilijk ben ik niet hoor. Na één keer wassen is het er weer uit.
Ik moet niet vergeten om van de week vloeitjes te halen, want die waren op. Ik heb de hele dag vloeitjes van school gebruikt. De vloeitjes gebruik je bij het indraaien van de rollers in het haar. Daarmee gaat dat een stuk gemakkelijker. Ik woon vlak bij Knegtel, dus wip ik daar van de week wel even langs. Ik ben er stom genoeg nog nooit geweest eigenlijk. Dan wilde ik eigenlijk meteen kijken voor rollers met van die haartjes erin. Die rollen veel gemakkelijker en blijven ook beter zitten. We mogen die gewoon gebruiken op het examen in januari, dus neem ik liever geen risico's met de plastic rollers die we nu hebben!

3 opmerkingen:

  1. Dit klinkt echt als een superleuke opleiding!
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke opleiding! Waar doe je dat?

    Liefs,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik doe kappersopleiding in den bosch bij instituut thomas!

      Verwijderen