zondag 18 november 2012

Mijn favoriete karakters

Ik weet niet hoe het kwam, maar ik was zo eens aan het nadenken over een aantal karakters die ik leuk vind. Dit zijn natuurlijk geen echte mensen, maar deze mensen spelen een rol. 
Hier een aantal van mijn favorieten!


Samantha uit Utreg, gespeeld door Angel Raterman kan natuurlijk niet missen in dit rijtje. Samantha is een Utregter in hart en nieren en is moeder van 8 kinderen van 12 verschillende vaders. Op Youtube geeft ze make-up les aan andere vrouwen. Dat accentje en gewoon alles... geweldig! Als ik mij niet vergis neemt ze op zondagavond ook altijd even het nieuws door op Funx!

Laten we verder gaan met Theo Albrechts. De 45-jarige Aldi medewerker. Medewerker van de maand moet ik natuurlijk zeggen! Ooit had deze Theo een eigen Hyves met veel grappige foto's erop, maar ik geloof dat deze is verwijderd. Heel jammer! Dit waren de enigste foto's die ik nog kan vinden. Ik ga nog steeds stuk om die kop, haha!



En als laatste natuurlijk Smetlana. De Russische schone met smetvrees. Op internet geeft ze handige schoonmaaktips. Drie keer raden wie dat is...



6 opmerkingen:

  1. Hahhahaha geweldigg !
    Vooral Samantha hahaha, super leuk idee zo'n post !

    Liefss
    www.xprettythings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The guy looks soooo funny! hehe! Would you maybe like to follow each other? Would be great!
    Hugs from Vienna!
    Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. samantha uit utreg vind ik ook heel erg leuk, jammer dat ze geen filmpjes meer maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supergrappig haha! ik kende ze niet;p
    zullen we elkaar volgen? -
    xx

    BeantwoordenVerwijderen