vrijdag 2 november 2012

Coming Soon: Essence Fantasia

Vanaf december komt Essence met een limited edition lijn, genaamd Fantasia. De lijn is geïnspireerd door - hoe kan het ook anders - sprookjes.

Ik krijg geen kerstgevoel bij deze lijn, maar waarschijnlijk was dat ook helemaal niet de bedoeling van Essence. Oh well, weer eens wat anders :)
Zoals je al kunt zien bevat de limited edition lijn veel paarse en naar mijn idee ook sprookjesachtige kleuren. Wat dat betreft hebben ze het thema wel aardig neergezet. Al had ik wat meer glitter verwacht misschien.

Nu moet ik er heel eerlijk bij zeggen dat ik een beetje een kinderlijk beeld heb bij de Fantasia lijn. Maar misschien is dat wel vals alarm. Je gebruikt natuurlijk ook niet alle producten tegelijk!
Laten we snel gaan kijken naar de producten:

Te beginnen met 3 kleuren oogschaduw: 'Elves Like Lilac', 'Not Ivory But Ebony' en 'Have You Seen My Unicorn'. Je kunt het zo niet goed zien, maar als het goed is zijn dit metallic oogschaduws met flink wat pigment (naar eigen zeggen dan, ik heb het nog niet kunnen testen). Ze gaan 1,99 per stuk kosten.

Dan 2 metallic liners, in 'Elves Like Lilac' en 'Not Ivory But Ebony'. Deze gaan 1,89 kosten.

Naar deze highlighter ben ik zelf wel heel benieuwd. Het patroontje is mooi! Alleen is de bloem (dat is het toch?) wel wat donker voor een highlighter denk ik. Hij gaat 2,99 kosten en heet 'Elf Yourself'. 

Essence noemt het zelf lip lacquers, maar ik neem aan dat het gewoon lipgloss is. Verkrijgbaat in twee kleuren: 'Queen Of My Cloud Castle' en 'Take A Ride On Pegasus'.
1,99 per stuk.



Vervolgens bevat de collectie vier nagellakjes: 'Elves Like Lilac', 'Queen Of My Cloud Castle', 'Take A Ride On Pegasus' en 'Have You Seen My Unicorn'. Vooral nummer 2 en 3 lijken me mooi! Deze gaan 1,89 per stuk kosten.

Zelfklevende glanzende steentjes: Eye Jewels. Niet heel bijzonder. Ik haal zelf bij de Action van die dingen in alle kleuren van de regenboog. Die zijn eigenlijk bedoeld voor kerstkaarten o.i.d. maar met een beetje huidlijm heb je hetzelfde effect. Ze kosten 1,59.

Ik vind deze limited edition zelf niet zo spectaculair, maar er zitten wel een aantal dingetjes bij waarvan ik denk dat het misschien wel wat is. Zoals de nagellakjes, lipgloss en de highlighter.
Wat vinden jullie ervan?




1 opmerking:

  1. Oeeehhh dat paars ziet er leuk uit, love it.
    Leuke blog ook meid.

    xx Fesi-Noir

    BeantwoordenVerwijderen