zaterdag 3 november 2012

Cadeau idee

Afgelopen donderdag was mijn oma jarig. 75 jaar alweer! De tijd gaat snel. Morgen gaan mijn zusje en ik even bij haar langs. En zonder cadeautjes geen verjaardag natuurlijk! Bekijk hieronder ons kado. Ik plaats dit een beetje op hoop van zegen, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze mijn blog bekijkt voor die tijd! (Ja, mijn oma is nog best wel hip hoor).

Een foto van mijn oma en ik samen. Maar goed, eigenlijk heeft mijn oma alles al. Wat moet je zo iemand geven? Op de verjaardagen van mijn opa en oma is het altijd best wel druk, en ik weet zeker dat ze al een hoop 'onzin' zoals kaarsjes, bloemen, prulletjes en geurtjes heeft gekregen. Tja, kaarsjes komen uiteindelijk wel op en bloemen gaan vanzelf dood... maar wat moet je met allemaal prulletjes en zo? Die belanden vast ooit in de kliko of in de handjes van sloopzuchtige kleinkinderen. En geurtjes zijn ook zo persoonlijk. Volgens mij geeft ze daar niet eens zo veel om.

Dit dilemma zullen vast meer mensen herkennen. Dus wat heb ik gedaan? Ik heb een leuk mandje gekocht bij de Xenos (kan ze later nog voor tijdschriften of voor speelgoed voor de klein kids gebruiken) en dat heb ik gevuld met verschillende cadeautjes, om zo een herfst/winter-relax pakket te maken.

Wat zit er in vraag je je natuurlijk af, want ik heb alles al ingepakt (allemaal verschillende soorten vrolijk pakpapier, maakt het geheel nog leuker!).
Dit heb ik in het herfst/winter relax pakket gestopt:

- een winterpakket van Dove, met daarin douchegel, bodylotion en dikke sokken.
- het tijdschrift Seasons
- thee van pickwick sensations: Herfst storm (hele lekkere thee!)
- drie verschillende reepjes chocolade met 'bijzondere' smaakjes

That's it! Nog een mooie kaart van Happinez erbij en het pakket is af :) Ik denk dat ze hier wel blij mee gaat zijn. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat we er gewoon zijn op haar verjaardag. Andersom werkt dat ook zo :)
Ik hoop dat jullie iets aan dit idee hebben gehad, het is maar een tip voor als je niet zo goed weet wat je iemand moet geven. 



4 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Mijn oma geeft binnenkort ook haar verjaardag, dus ik moet nog even kijken wat ik voor haar ga kopen.

    Leuk dat je me volgt, ik volg je nu ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kado!

    http://filosophiee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk cadeau! Dit geeft me zeker wat inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen