maandag 15 oktober 2012

Visitekaartjes zijn binnen

Ik had visitekaartjes laten maken bij Vistaprint, en vandaag kwamen ze binnen! Geen topkwaliteit, maar de boodschap is duidelijk.

Vistaprint is in principe een prima adres om visitekaartjes en ander promotiemateriaal te laten maken, maar ik moet er wel bij zeggen dat ze het erg laten lijken alsof het heel goedkoop is, maar gaande weg komen er steeds meer kosten bij. Zoals kosten voor het eigen ontwerp ed. Goed opletten dus. Ook de verzendkosten vind ik wat minder. Je kunt ze 'heel snel' laten bezorgen (binnen 3 dagen) maar dan betaal je echt 26 euro of zo. Belachelijk veel. Ik heb de goedkoopste optie gekozen en dan zijn de verzendkosten 4 of 5 euro. Je hebt ze dan pas wel na 3 weken. Beetje teleurstellend dus.
Ook de kwaliteit is niet super, de foto is een beetje 'pixelig' geworden. En dat terwijl ik een super scherpe HD foto heb gebruikt. 
Omdat mijn foto's zo slecht zijn lijkt het bij deze foto nog erger, haha.

Totaal heb ik dus ongeveer 20 euro betaald voor 100 kaartjes. De prijzen zijn allemaal ongeveer want ik weet ze niet precies meer.
Oja en de laatste domper: ik word nu dagelijks gestalkt door Vistaprint. Bijna dagelijks ontvang ik mailtjes dat ik nog ontwerpen heb liggen die ik niet besteld heb (wilde ik flyers van maken, maar die vond ik echt te duur dus heb ik ze niet besteld. Die kosten zie je natuurlijk pas nadat je al een uur aan het ontwerpen bent en je eindelijk klaar bent) en nieuwe aanbiedingen.

Nou, jullie horen het al: ik ben op de positieve tour vandaag, haha. Maar dat wilde ik jullie even laten weten, voor het geval je misschien ook overweegt om visitekaartjes te laten maken.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit !
    Ik wil ook visite kaartjes haha !
    xManon

    Wil je ook eens een kijkje nemen op mijn blog ? Dankjewel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk :) Ik heb laatst mijn visitekaartjes hier laten drukken en ben ook erg tevreden ermee.

    BeantwoordenVerwijderen