dinsdag 9 oktober 2012

Tag: Get to know me

Het leek me leuk om deze tag een keer te doen omdat jullie nog niet zoveel van mij weten. Ik vind het zelf ook altijd leuk om een beetje te weten wie er achter een blog zit!

I thought it would be nice to do this tag, so you can get to know me a little better. I also like to know the person behind a blog!

1. Are you named after anyone?
Nee, ik ben naar niemand vernoemd. Misschien leuk om te weten dat Tara wel een godin is.

No, I'm not named after anyone. Might be nice to know that Tara is a goddess. 

2. When was the last time you cried?
Echt huilen kun je het niet noemen, maar ik heb net nog tranen in mijn ogen gehad bij 'Barbies baby'! Maar dat heb ik bijna standaard bij elke aflevering haha.

It's not really crying, but I just had tears in my eyes during a episode of 'Babries baby' (a dutch reality soap). I'm allways crying during that show haha.

3. Do you have kids?
Nee, ik heb geen kinderen. Zou het wel graag willen over een tijdje hoor!

No, I don't have kids. But I like to have them in a few years.

4. If you were another person, would you be a friend of yourself?
Lastige, zal een haat/liefde verhouding zijn dan!

Don't know, would be a hate/love thing!

5. Do you use sarcasm a lot?
Zo af en toe ja, maar niet extreem.

Every now and then, not extremely.

6. Will you ever bungee-jump?
Ik heb niet per se die ambitie nee...

I don't really have that ambition...

7. What’s your favorite cereal?
Ooh scheisse hoe heten die ook alweer? Multifruit geloof ik jammie!

Ooh scheisse, don't remember the name, Multifruit I think, yummie!

8. What’s the first thing you notice about people?
Uitstraling en uiterlijk denk ik.

Attitude and looks I think.

9. What is your eye colour?
Grijs/blauw

Grey/blue

10. Scary movie or happy endings?
Ik ben vooral van de 'Green Street Hooligans', 'American History X', 'Millenium' en vooral series. Ik heb meestal niet het geduld voor films.

I especially like  'Green Street Hooligans', 'American History X', 'Millenium' and series. I don't have the patience for movies.

11. Favorite smells?
Be Delicious van DKNY

12. Summer or winter?
Zomer! Of lente eigenlijk, die is in Nederland beter dan de zomer.

Summer, or spring, which is better in Holland than summer.

13. Computer or television? 
Computer.

14. What’s the furthest you’ve ever been from home? 
Ik ben nooit buiten Europa geweest. Griekenland is het verste geweest.  Lesbos of Kreta was denk ik het langst vliegen. Ik hou echt van Griekenland! <3 Zou er best willen wonen hoor.

I've never been outside Europe. Greece is the furthest I've been. Lesbos or Crete was the longest flight I think. I love Greece! <3 I could live there.

15. Do you have any special talents? 
Het is heel suf, maar ik geloof niet dat ik speciale talenten heb.

It's a little boring but I don't think I have special talents.

16. Where were you born? 
Delft.

Delft, Netherlands.

17. What are your hobbies?
Bloggen, uiterlijke verzorging, shoppen, knuffelen met meneer bubbels, cakejes, koekjes en taart bakken, chillen in de zon, weggeefwinkel, kletsen met vriendinnen. 

Blogging, beauty, shopping, cuddle with mister bubbles, baking cake, cookies and pie, chilling in the sun, give away shop, chatting with my girlfriends.

18. Do you have any pets?
Meneer Bubbels, mijn katje! En een vriend, telt dat ook?

Mister Bubbles, my cat! And a boyfriend, does that also counts?

19. Favorite movie?
Heb ik net nog zitten vertellen. Green Street Hooligans, Juno, Millenium, TBS etc.

Just told you that. Green Street Hooligans, Juno, Millenium, TBS etc.

20. Do you have any siblings?
Ik heb 1 zusje, Esmee. Ze is 1.5 jaar jonger dan ik.

I have one sister, Esmee. She's 1,5 year younger than I am.

21. What do you want to be when you grow up?
Imagostylist! Make-up artist, hairstylist en ik hoop natuurlijk nog lang verder te kunnen en te groeien met mijn blog.

Image stylist! (is that the right word in english?) Make-up artist, hairstylist and I hope to grow with my blog.

I apologise for my bad English, but I hope you guys understand the answers! 




Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze tag te lezen, en dat je uberhaubt de moeite hebt genomen om hem te lezen! Ik vond zelf niet alle vragen even leuk, dus misschien bedenk ik er zelf nog wel een met andere vragen! 
En nu ben ik natuurlijk ook benieuwd naar jullie, vertel eens iets over jezelf! :)

I hope you guys enjoyed the tag, and that you even bother to read it! I didn't enjoy all the questions, so maybe I come up with another tag with my own questions!
And of course I'm curious of you, tell something about yourself! :)

2 opmerkingen:

  1. I love your dress, cutie ! ♥

    hm, and your blog ? I like this but badly that I cant understand anything, making me sad..your blog look so sweet !

    xoxo, Anna ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great post! I need to make one like this too)) Althou now when I think of it, I chat about myself too much anyways))
    I hope you make your dream come true, grow with the blog and become an image stylist! (I have no idea whether it's a real term either lol))
    btw I love Delft, it's a beautiful city.

    (thanks for the follow hun! I'm following back))

    xx
    Tali
    www.Fetishists-Notes.com

    BeantwoordenVerwijderen