vrijdag 12 oktober 2012

Tag: ABC Tag

Ik kwam net de ABC tag tegen op Beauty Nails Fun, en aangezien ik gek ben op vragenlijstjes ed. wilde ik deze ook meteen invullen. Ik weet dat ik laatst nog de Get To Know Me tag heb gedaan, maar goed, eentje dan nog om het af te leren!

Age
Ik ben 23!

Best friend
Ik heb niet zozeer één beste vriendin of vriend. Maud, Jeroen, Britt, Lotte, Esmee... allemaal goede vrienden van me.
Chore you hate
Pleeduiken, afwassen, kattenbak verschonen. Stofzuigen en koken enzo vind ik meestal niet zo erg. 

Dreamhouse
Oehh, die heb ik verschillende! Ik zou wel in zo'n standhuisje in curaçao willen wonen. Aan het felblauwe water, witte stranden, palmbomen en grote knalroze bloemen... love it!
Maar een schattig wit huisje met een grote tuin eromheen lijkt me ook wel wat. En uiteraard ook veel bloemen en planten in de tuin! En een moestuin natuurlijk :) Wel een vrijstaand huis, maar op fietsafstand van de stad. Die kan ik toch niet missen hoor. Hondje erbij (poor mister bubbles) en het is af!


Essential start of your day
Ik heb nooit zoveel problemen met wakker worden eigenlijk. Maar een essentiële start is voor mij mijn medicijnen. Mijn schildklier werkt te langzaam, dus daar heb ik pilletjes voor die ik een half uur voor het ontbijt in moet nemen. Doe ik altijd heel trouw!

Favorite colour
Roze, wat een retorische vraag. Roze in combinatie met wit maakt het nog mooier! Als je mij een kadotje geeft en het is roze, kan er eigenlijk al bijna niets meer mis gaan!

Gold or silver
Zeker weten goud. Goud staat veel mooier bij mijn huid en heeft is een mooie warme kleur. Geeft me altijd een beetje een exotisch gevoel ofzo.

Height
1.67 m.

Instruments I play
Djembé. Ja, spelen is een groot woord. Maar daar heb ik 10 jaar geleden les in gehad. Kan het al bijna niet meer helaas. Ik was er zeker niet slecht in, maar ik ben een kneus in improviseren. Ik moet echt iets voorgeschoteld krijgen wat ik na kan doen. Dan gaat het best prima. En in een nog verder verleden heb ik blokfluit gespeeld.
Oja en ik speel het niet echt, maar als ik in een ruimte met een drumstel kom stuif ik er meteen op af en ben ik er niet meer vanaf te slaan! Drummen vind ik echt heel leuk!

Job title
Ik heb niet echt een baan, maar als ik iets zou moeten noemen zou ik zeggen auteur.

Kids
Heb ik niet, maar zou het wel graag willen! Mensen zeggen tegen me dat ik nog wel even de tijd heb. Maar overal om me heen ontstaat er een babyboom. Werkt toch wel een beetje aanstekelijk ;)

Music that you always listen to
Ik heb niet iets waar ik altijd naar luister. Maar The Opposites vind ik erg leuk. Sowieso ben ik een hiphop liefhebber.

Nickname
Dat zijn er een paar, haha. Tara Ut Broabant, Tante Tara, Barbie Punk en Taar natuurlijk. Oja Taartje en Taart ook, maar die heb ik al even niet meer gehoord. Vroeger had ik als bijnaam Kleine Indiaantje.

Overnight hospital stays
Ik ben iemand met angst voor ziek zijn (overgeven met name), dus een ziekenhuis is ook niet mijn favorite place to be. Ik heb zelfs nooit een nacht in het ziekenhuis gelegen. Wel overdag, toen ik 7 jaar was werden mijn amandelen geknipt en mijn door doorgeprikt want ik was stokdoof!

Phobias or fears
Emetofobie dus, angst voor overgeven. En faalangst.

Quote from a movie
Ik kan er niets aan doen, maar de eerste quote die me te binnen schiet is van American Pie geloof ik: "Now, suck me, beautiful!'

Reason to smile
De zon die schijnt, meneer Bubbels die schattig loopt te doen, kindjes die schattig doen.
Siblings
Ik heb één zusje, Esmée. En mn 'broertje' Murat. Hij is geen familie van me, maar op fb wel ;)


Time you wake up
Het is heel schandalig, maar vaak rond een uur of 10. Luie donder ben ik he?!

Underwear
Ik hou van boxers. Strings zijn wel mooi maar zitten veel minder lekker. Doe mij maar gewoon een boxer met een leuk printje en kleurtje. BH's moeten sowieso altijd voorgevormd zijn, ik wil nog niet dood gevonden worden in een dun lapje stof. Brr

Very important day this year
7 september kwam mijn boek 'De mooiste versie van jezelf' uit! En verder ja, 8 december ben ik jarig dus dat is ook heel belangrijk natuurlijk ;)
Worst habit
Ik ben erg ongeduldig, ik ben niet goed in 'nee' zeggen en voor mezelf opkomen, maar bij kleine dingetjes waar een ander geen fuck om geeft spring ik totaal uit mn vel :) En ik ben vaak wel eerlijk. Is op zich geen slechte eigenschap natuurlijk, maar niet iedereen kan dat waarderen. Daar heb ik inmiddels wel iets beter mee om leren gaan, maarja dat komt er dan dus op neer dat ik mijn mond hou. De laatste vind ik zelf niet zo slecht, maar mij vriend vind dat mijn aller slechtste eigenschap, en dat is dat ik zoveel bezig ben met mijn uiterlijk.

X-ray's you've done
Wat een vraag... heb wel een paar keer X-ray's laten maken. Keertje van mijn voet omdat ik er niet meer op kon staan en mijn hoofd ook geloof ik. Omdat ik altijd maar koppijn had.

Yummy food you make
Alles van mijn hand is lekker ;) Maar ehm, ik vind het leuk om taartjes en koekjes te bakken. Dus dat denk ik. Het lekkerste is natuurlijk Mon Chou taart! En hagelslagtaart op een welverdiende 2e plek.

Zoo animal
Beesten horen niet in de dierentuin. Maar goed, altijd nog beter dan in het circus. Daar kan ik me echt kwaad om maken. Dat het nog mag in Nederland snap ik geen reet van. Anyway, olifanten denk ik dan. Aapjes zijn ook wel leuk.

5 opmerkingen:

  1. super leuke foto's ! ik zag ook wat foto's van een tuin? Overigens, als je in een bosrijke omgeving woont, kun je te maken krijgen met boktor! Zeer vervelend. Mocht het zover komen dan is dit de oplossing: boktor gassen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt cool dat jij een boek hebt uitgegeven! Ik vind deze tag erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi! Thanks for following me...following you back! :*

    Love,
    Dipika-
    www.dipikasyngai.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeee that's us op de foto! (:

    BeantwoordenVerwijderen