zaterdag 27 oktober 2012

Review: Wet n Wild, Burgundy Frost

Dit lakje hebben jullie net voorbij zien komen in de video van de Beautybox. Zoals ik al zei wilde ik hem meteen uit gaan proberen!

Zoals jullie van mij gewend zijn, zijn de foto's niet om over naar huis te schrijven, maar ik ga toch proberen een zo goed mogelijk beeld van deze nagellak te schetsen.

Ik vond de nagellak niet heel fijn lakken. Of er zat teveel op het kwastje, of te weinig. Bovenaan het kwastje vormden zich ook steeds druppels die langzaam naar beneden rollen, waardoor je op een onbewaakt moment ineens een overdosis nagellak op je nagel hebt.
In de beschrijving stond dat deze lak snel droogt, maar daar heb ik eerlijk gezegd weinig van gemerkt. Bij de eerste laag vond ik de lak niet mooi; erg streperig vooral. Maar de tweede laag maakt al een heel stuk goed.

Burgundy Frost is een mooie diep donkerrode kleur. Erg feestelijk en kerstachtig vind ik hem. Maar je kunt hem natuurlijk ook buiten de feestdagen om dragen, daar is hij ook goed geschikt voor.

De lak scoort niet op alle punten even goed, maar ik ben er toch blij mee want het is een mooie kleur. Wel vind ik jammer dat hij niet snel droogt, want ik heb nooit geduld om te wachten tot de eerste laag droog is. Dus kwak ik de 2e er meteen overheen. Slecht he? En zo duurt het in totaal nog langer voordat beide laagjes droog zijn!
Kwalitatief zou ik de lak een 6 geven, maar voor de kleur een dikke 7 of zelfs 8.




3 opmerkingen:

  1. You have a really nice Blog! I follow you now, please follow back :)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tara,

    Thanks voor je leuke filmpje over de Beautybox van oktober 2012 en de review over het Wet 'n Wild Burgundy Frost lakje! Ik heb een foto van je NOTD op de Facebook pagina van The Make Up Spot geplaatst! (facebook.com/TheMakeUpSpotNL)

    BeantwoordenVerwijderen