woensdag 31 oktober 2012

Review: NYC Applelicious Glossy Lipbalm

Ook ik ben gezwicht voor de super cute lipbalm van NYC: Applelicious. Er zijn vier kleuren, en ik heb de roze 'Pink Lady'. Zoiets schattigs kun je toch niet in de schappen laten liggen?!
Het opvallendste aan de lipbalm is natuurlijk het appeltje in de stick. Dit is geen opdruk, dus je blijft hem tot het einde zien.. hoe leuk is dat!
Daarnaast ruikt hij super lekker zoet en een beetje fruitig. Een lekkere geur is voor mij altijd een pluspunt.
De verpakking is roze zoals je ziet, en tja wat kan daar nou mis aan gaan? Roze is ook altijd een pluspunt (met kleine glittertjes erin!).

Maar dat is nog niet alles. De lipbalms laten ook een subtiele kleur achter op je lippen. Ik heb alleen de Pink Lady, en die laat een lichte roze kleur achter. Niet opvallend of dekkend, net even een subtiel kleurtje.
De Applelicious Glossy Lipbalms bevatten karit├ęboter, jojoba- en avocado olie. Hierdoor zouden je lippen gehydrateerd moeten blijven. 
Ook de prijs is fijn: je betaald namelijk 2,79 voor een lipbalm. 

Ik ben er blij mee! Ze zien er leuk uit, zijn betaalbaar en ruiken super lekker! Dit is echt zo'n product wat je voor jezelf koopt als je een baaldag hebt om jezelf wat op te vrolijken. And guess what? It works!



3 opmerkingen:

  1. They looks so good, i guess that they smell incredible :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ze binnenkort ook kopen, hoor er zulke positieve verhalen over :D

    BeantwoordenVerwijderen