donderdag 25 oktober 2012

Review: Miss Sporty Perfect Colour Lipstick Malaga

Ik was  opzoek naar een goedkope rode lipstick, en aangezien ik deze kleur mooi vond en de prijs al helemaal (1,99!) heb ik deze lipstick van Miss Sporty meteen in mijn mandje gegooid.

De lipstick is goed gepigmenteerd en op mijn lippen is hij feller dan bij deze swatch.
Hij smeert prettig weg en ruikt ook nog eens super lekker! Naar watermeloentjes ofzo :)
Toen ik mijn lippen druk aan het stiften was, kwam meneer bubbels ook meteen op de frisse geur af en zat er met zijn neusje bovenop.



 Na een klein hapje en een drankje blijft de kleur van de lipstick goed zitten, alleen verschuift hij wel een beetje. Niet heel erg, maar hij komt wat buiten mijn lipcontour.

Ik vind het voor deze prijs een leuke lipstick. Hieronder heb ik hem op. Omdat ik verder geen make-up draag ziet het er wat raar uit vind ik, maar voor een avondje uit is hij misschien beter geschikt. Ik heb sowieso geen gezicht voor zware make-up. 
Op de foto is het naast mijn lip een beetje rood, maar de eerste poging was mislukt dus was het nog een beetje rood van het boenen.
Zoals ik al zei kost deze lipstick een luttele 2 euro, dus zeker de moeite waard om eens te proberen, vooral als je eens wilt kijken hoe een felle lipstick je nou staat.

Let verder niet op mijn spookgezicht, haha. Ik kan wel een zonnebankje gebruiken!


1 opmerking: