zondag 14 oktober 2012

Review: MAC Impassioned

Impassioned is een felroze lipstick met een subtiele glans. Niet echt iets wat ik overdag zou dragen, maar voor 's avonds is hij best leuk! Deze kleur vind ik vooral mooi staan bij brunettes.

Dit is helaas de beste 'close up' die ik heb kunnen nemen. Ik heb geen camera, dus ik doe alles altijd met een crack telefoontje. En dat zie je.

Op de foto komt hij minder fel over dan hij in het echt is. Wat zegt MAC zelf over deze lipstick?

"Lipstick die de lippen verwent met alles waar ze gek op zijn en veel meer nog. 
Schitterende kleuren met een rijke, romige textuur smelten samen met de lippen en hechten zich vast, terwijl natuurlijke, verzorgende ingrediƫnten vocht vasthouden voor een zacht en comfortabel gevoel. Lichtreflecterende pareltjes voegen verbazingwekkende glans en glinstering toe."

De lipstick smeert gemakkelijk weg, en heeft inderdaad een romige textuur die 'wegsmelt' op je lippen. Met velletjes moet je wel een beetje uitkijken, want die kunnen iets zichtbaarder worden met deze lipstick.
En omdat hij zo fel is, is het ook belangrijk dat je een beetje een vaste hand hebt, want ieder klein foutje tijdens het smeren zie je!

De full faces zijn wat beter gelukt. Zoals je ziet heb ik er ook eentje in de zon genomen.



Ondanks mijn slechte foto's hoop ik toch dat jullie een beetje een beeld hebben van deze lipstick. Voor mijzelf vind ik de kleur iets minder geschikt (in ieder geval voor overdag) maar bij een brunette vind ik zulke kleuren vaak heel mooi staan.
Ik ben heel tevreden over de lipstick. De kleur is heel gaaf, hij smeert en voelt fijn, hij heeft een lekker MAC vanille geurtje en hij blijft redelijk zitten, al overleefd hij een maaltijd bij mij niet echt.

Impassioned kost 18,50 en MAC omschrijft de kleur als helder warmroze.
Voor mij is hij iets too much, dus ik denk dat ik hem gewoon in mijn visagiekoffer doe :)


4 opmerkingen: