donderdag 25 oktober 2012

Nieuw: Nagellak collectie MAC



Kijk nou toch eens naar die mooie kleurtjes! Ik wil ze! De prijs valt nog best mee: 13,50 per lakje van 10 ml. In verhouding ietsje duurder dan O.P.I.

Dit is wat MAC zelf zegt over de lakjes:
"Revolutionaire, hoogglanzende formule. Maakt geen strepen en schilfert niet. Bevat verzorgende ingrediënten en een UV-filter. Kies voor deze topnagellak!"


De Impassioned kleur van MAC. Ik ben verliefd op deze kleur! Een van de leukste kleurtjes in de collectie denk ik. Ik heb ook de lipstick in deze kleur, dus is leuk als ik dan ook matchende nagels heb!

Ik ben heel benieuwd naar de lakjes. Morgen ga ik een dagje naar  Amsterdam, dus misschien komen we nog langs een MAC counter. Moeten ze de lakjes al wel hebben natuurlijk! Wordt wel lastig kiezen haha, ik kan ze moeilijk alle 30 meenemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten