maandag 1 oktober 2012

Mjin vierde schooldag

Het is vandaag weer maandag en dat betekent dat ik weer naar school ben geweest. Na vandaag hebben we 2 weken vakantie. Best veel eigenlijk, omdat we maar 1 dag in de week les hebben.


Lesdag vier. Permanenten. Permanenten tot het je neus uit komt. Na de negen-vaks en de steensgewijs, kwam vandaag de waaier aan bod. Weer een andere techniek. Nog voor de pauze had ik ongelooflijke last van mijn rug, daar moet ik echt iets op verzinnen want ooh my back is killing me!
Aan het einde van de dag mochten we gelukkig knippen. Dat is veel leuker. De waaier ging me wel goed af trouwens. Maar goed, het knippen. We hebben weer laagjes geknipt, en deze keer heb ik niet in mijn handen geknipt. 
Het ging ook een stuk beter en sneller. Dan is iets al gauw leuker he, als je er 'goed' in bent.
Veel vrouwen uit mijn klas hebben een professionele koffer. Heel mooi en handig, ik denk dat ik er ook eentje wil gaan halen, maar daar betaal je al gauw 100 euro voor. Je loopt dan niet meer zo te kutten met alle losse materialen. kammen, scharen, rollers etc. En je kunt vanuit je koffer werken, ook heel fijn. Ziet er ook een stukje professioneler uit, dus ik overweeg zeker om er een te halen. 
Tja, dat was mijn lesdag in een notendop! De komende twee weken dus geen verslagjes van mijn lesdag want dan heb ik vakantie. Kan ik meteen weer mooie lange nagels zetten bij mezelf, haha. Ik had ze kort gevijld omdat lange nagels niet zo handig zijn met haren wassen op school ed. Maar het ziet er nu echt niet uit. Ben de nagellak ook weer een beetje zat, dus tijd voor een frisse french manicure!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen